piątek, 19 stycznia 2024

Zbiórka na odzyskiwanie danych z uszkodzonego dysku

W ostatnie Święta awarii uległ dysk zewnętrzny, na którym przechowywałam większość zdjęć i filmów z wypraw. Większość miała kopię zapasową, lecz niestety nie wszystko, ponieważ akurat skończyło mi się miejsce na komputerze i nie miałam żadnych wolnych kart pamięci. Miały przepaść dwa bushcrafty i cała podróż do Estonii z Mamą - wiem, że wiele osób było tej podróży bardzo ciekawych. Zdecydowałam się na próbę odzyskania danych i przez ponad dwa tygodnie czekałam w napięciu czy coś z tego wyjdzie. Dostałam informację z serwisu, że pliki są do odzyskania, a należność wynosi 4500 PLN. Bardzo dziękuję wszystkim za dorzucenie się do tej straszliwej kwoty.

Zbiórka odbywa się na Patronite, gdzie mam profil, ale jest to zbiórka jednorazowa, niezależna od subskrypcji na tym portalu.

Link do zbiórki:

https://patronite.pl/z/dyskZebry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz